Wyposażenie lodziarni, doradztwo, szkolenia, serwis.
Zadzwoń lub napisz i dowiedz się więcej.
W MK KOMI zapewniamy kompleksową obsługę serwisową z dojazdem do Klienta na terenie całej Polski. – Serwis urządzeń uruchomiliśmy jako naturalne wsparcie dla naszych Klientów. Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętów zakupionych u nas, ale serwisujemy również urządzenia dla lodziarni i cukierni innych producentów – mówi Michał Kopczyński, właściciel i prezes MK KOMI. Dodaje: – Działamy niemal natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia, bo wiemy, że czas jest niezwykle ważny! Każda sekunda awarii witryny chłodniczej czy maszyny do produkcji lodów to wymierne straty finansowe.
Ile urządzeń, tyle możliwych awarii i nieprawidłowości, które mogą pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. – Bardzo ważne, aby nie ignorować problemu, ponieważ nawet z pozoru błahe problemy z działaniem urządzenia, mogą doprowadzić do jego całkowitej awarii i wiązać się z wyższymi kosztami naprawy – podkreśla M. Kopczyński. Dlatego od razu, gdy tylko zdiagnozujesz nieprawidłowości, zgłoś problem profesjonalistom z MK KOMI. Możesz to zrobić za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej: www.mk-komi.pl/kontakt, poprzez nasze kanały social media (@mkkomipl), a także telefonicznie pod numerem 795 808 588.
Zgłaszając awarię, przygotuj informacje o samym urządzeniu i wszelkie informacje o zgłaszanej usterce. To ułatwi nam szybką reakcję i przywrócenie Twojego sprzętu do życia! W zgłoszeniu podaj markę i model urządzenia oraz opisz precyzyjnie usterkę – jej objawy, kiedy (w jakiej sytuacji) ujawniła się. Ważne jest również miejsce pracy urządzenia i właściwa cyrkulacja powietrza. Dlatego podaj nam, czy w sąsiedztwie uszkodzonego sprzętu pracują inne urządzenia i ewentualnie jakie.
W MK KOMI czas reakcji na zgłoszenie serwisowe wynosi 24h od momentu przyjęcia zgłoszenia. Po przyjęciu zgłoszenia mailowego, telefonicznego lub zgłoszenia za pośrednictwem kanałów Facebook czy Instagram, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali termin wizyty ekipy serwisowej MK KOMI. – Czynności serwisowe realizujemy na terenie całej Polski, a czas naprawy zależy m.in. od dostępności części, czasu ewentualnej dostawy itd. Wiele zależy też od tego ile czasu potrzebujemy na zorganizowanie części zamiennych i ekipy serwisowej specjalizującej się w danym urządzeniu – wyjaśnia Pan Krzysztof Szwedo, kierownik serwisu z MK KOMI.
Zdarza się, że już podczas rozmowy telefonicznej nasz konsultant może zasugerować potencjalną przyczynę nieprawidłowego działania i pomóc rozwiązać problem od razu, przez telefon – szczególnie, gdy usterka dotyczy urządzeń wyposażonych w sterowniki, które same informują o błędach (np. przechowalniki, witryny i kostkarki). Dla urządzeń marki Cattabriga zapewniamy serwis w tzw. systemie DIALOG, czyli przy użyciu oprogramowania, dzięki któremu jesteśmy w stanie zdalnie połączyć się z urządzeniem producenta i szybko wykryć przyczynę awarii.
Naprawiamy wszystkie urządzenia, specjalizujemy się zaś w sprzęcie marek ISA, Cattabriga, Hiber i COF – bo jesteśmy ich oficjalnym partnerem i dystrybutorem na terenie Polski. – Mamy dostęp do magazynu części zamiennych, również do maszyn, które nie są już produkowane. Części zwykle są dostępne od ręki, czyli już na drugi dzień od ich zamówienia – mówi M. Kopczyński
W MK KOMI zapewniamy serwis urządzeń dla lodziarni i cukierni gwarancyjny i pogwarancyjny. Naprawiamy ewentualne usterki, ale i wykonujemy okresowe czynności konserwacyjne i przeglądy techniczne. Wszystko po to, aby awaria nie zaskoczyła Cię w najmniej oczekiwanym momencie!
Zasadniczo wszystkie sprzęty, które są na co dzień eksploatowane, mogą ulec awarii. Najczęściej zgłaszane są problemy z działaniem witryn chłodniczych, maszyn do produkcji lodów itd. – Czasami wystarcza aktualizacja sterowników, wykonanie konserwacji urządzenia lub restart urządzenia, co w większości przypadków możemy wykonać zdalnie. Jeżeli jednak usterka wymaga wizyty ekipy serwisowej, ustalamy jak najszybszy termin. Na tym etapie najczęściej znamy lub przypuszczamy, jaka jest przyczyna awarii i bez zbędnej zwłoki od razu możemy zamówić potrzebne części – tłumaczy Pan Krzysztof Szwedo, kierownik serwisu MK KOMI.
Pamiętajmy, że wszelkie naprawy na własną rękę, bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, mogą nie tylko poważnie uszkodzić urządzenie, ale i doprowadzić do utraty gwarancji – jeśli urządzenie jest nią jeszcze objęte.
Zachęcamy do lektury artykułu o najczęstszych awariach witryn chłodniczych oraz poznania MK KOMI i naszej usługi serwisowej: www.mk-komi.pl/serwis. Życzymy Ci jak najmniej awarii, a jeśli już zaistnieją… sprawdź nas w praktyce! Zadzwoń pod numer 795 808 588 i wezwij serwis MK KOMI!