Wszystko, co warto wiedzieć o serwisie urządzeń dla lodziarni i cukierni w MK KOMI

Witryny cukiernicze i witryny do lodów, przechowalniki, szokówki, maszyny do produkcji lodów i deserów – wymagają specjalnego „traktowania”, regularnej konserwacji, a w razie awarii szybkiej naprawy. Szczególnie w szczycie sezonu wszelkie usterki urządzeń w lodziarni i cukierni mogą przynieść realne straty biznesowe i finansowe! Na ratunek przychodzi profesjonalny serwis urządzeń w MK KOMI!

W MK KOMI zapewniamy kompleksową obsługę serwisową z dojazdem do Klienta na terenie całej Polski. – Serwis urządzeń uruchomiliśmy jako naturalne wsparcie dla naszych Klientów. Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętów zakupionych u nas, ale serwisujemy również urządzenia dla lodziarni i cukierni innych producentów – mówi Michał Kopczyński, właściciel i prezes MK KOMI. Dodaje: – Działamy niemal natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia, bo wiemy, że czas jest niezwykle ważny! Każda sekunda awarii witryny chłodniczej czy maszyny do produkcji lodów to wymierne straty finansowe.

 Zgłoś awarię! I podaj szczegóły

 Ile urządzeń, tyle możliwych awarii i nieprawidłowości, które mogą pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. – Bardzo ważne, aby nie ignorować problemu, ponieważ nawet z pozoru błahe problemy z działaniem urządzenia, mogą doprowadzić do jego całkowitej awarii i wiązać się z wyższymi kosztami naprawy – podkreśla M. Kopczyński. Dlatego od razu, gdy tylko zdiagnozujesz nieprawidłowości, zgłoś problem profesjonalistom z MK KOMI. Możesz to zrobić za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej: www.mk-komi.pl/kontakt, poprzez nasze kanały social media (@mkkomipl), a także telefonicznie pod numerem 795 808 588.

Zgłaszając awarię, przygotuj informacje o samym urządzeniu i wszelkie informacje o zgłaszanej usterce. To ułatwi nam szybką reakcję i przywrócenie Twojego sprzętu do życia!  W zgłoszeniu podaj markę i model urządzenia oraz opisz precyzyjnie usterkę – jej objawy, kiedy (w jakiej sytuacji) ujawniła się.  Ważne jest również miejsce pracy urządzenia i właściwa cyrkulacja powietrza. Dlatego podaj nam, czy w sąsiedztwie uszkodzonego sprzętu pracują inne urządzenia i ewentualnie jakie.

Reakcje nawet w 24H!

 W MK KOMI czas reakcji na zgłoszenie serwisowe wynosi 24h od momentu przyjęcia zgłoszenia. Po przyjęciu zgłoszenia mailowego, telefonicznego lub zgłoszenia za pośrednictwem kanałów Facebook czy Instagram, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali termin wizyty ekipy serwisowej MK KOMI. – Czynności serwisowe realizujemy na terenie całej Polski, a czas naprawy zależy m.in. od dostępności części, czasu ewentualnej dostawy itd. Wiele zależy też od tego ile czasu potrzebujemy na zorganizowanie części zamiennych i ekipy serwisowej specjalizującej się w danym urządzeniu – wyjaśnia Pan Krzysztof Szwedo, kierownik serwisu z MK KOMI.

Zdarza się, że już podczas rozmowy telefonicznej nasz konsultant może zasugerować potencjalną przyczynę nieprawidłowego działania i pomóc rozwiązać problem od razu, przez telefon – szczególnie, gdy usterka dotyczy urządzeń wyposażonych w sterowniki, które same informują o błędach (np. przechowalniki, witryny i kostkarki). Dla urządzeń marki Cattabriga zapewniamy serwis w tzw. systemie DIALOG, czyli przy użyciu oprogramowania, dzięki któremu jesteśmy w stanie zdalnie połączyć się z urządzeniem producenta i szybko wykryć przyczynę awarii.

Dostęp do części zamiennych od ręki!

Naprawiamy wszystkie urządzenia, specjalizujemy się zaś w sprzęcie marek ISA, Cattabriga, Hiber i COF – bo jesteśmy ich oficjalnym partnerem i dystrybutorem na terenie Polski. – Mamy dostęp do magazynu części zamiennych, również do maszyn, które nie są już produkowane. Części zwykle są dostępne od ręki, czyli już na drugi dzień od ich zamówienia – mówi M. Kopczyński

W MK KOMI zapewniamy serwis urządzeń dla lodziarni i cukierni gwarancyjny i pogwarancyjny. Naprawiamy ewentualne usterki, ale i wykonujemy okresowe czynności konserwacyjne i przeglądy techniczne. Wszystko po to, aby awaria nie zaskoczyła Cię w najmniej oczekiwanym momencie!

Jakie usterki najczęściej naprawiamy?

Zasadniczo wszystkie sprzęty, które są na co dzień eksploatowane, mogą ulec awarii. Najczęściej zgłaszane są problemy z działaniem witryn chłodniczych, maszyn do produkcji lodów itd. – Czasami wystarcza aktualizacja sterowników, wykonanie konserwacji urządzenia lub restart urządzenia, co w większości przypadków możemy wykonać zdalnie. Jeżeli jednak usterka wymaga wizyty ekipy serwisowej, ustalamy jak najszybszy termin. Na tym etapie najczęściej znamy lub przypuszczamy, jaka jest przyczyna awarii i bez zbędnej zwłoki od razu możemy zamówić potrzebne części – tłumaczy Pan Krzysztof Szwedo, kierownik serwisu MK KOMI.

Kompleksowy serwis urządzeń z MK KOMI!

Pamiętajmy, że wszelkie naprawy na własną rękę, bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, mogą nie tylko poważnie uszkodzić urządzenie, ale i doprowadzić do utraty gwarancji – jeśli urządzenie jest nią jeszcze objęte.

Zachęcamy do lektury artykułu o najczęstszych awariach witryn chłodniczych oraz poznania MK KOMI i naszej usługi serwisowej: www.mk-komi.pl/serwis. Życzymy Ci jak najmniej awarii, a jeśli już zaistnieją… sprawdź nas w praktyce! Zadzwoń pod numer 795 808 588 i wezwij serwis MK KOMI!