Własna lodziarnia jawi się wielu osobom jako bardzo przyjemny, a także, mimo swojej sezonowości, dochodowy pomysł na biznes. Jest w tym wiele prawdy – mając zaangażowanie i pasję, można naprawdę dobrze zarobić, przynosząc jednocześnie (...)
Granita to prawdziwy hit wakacyjnych miejscowości. Sprzedawana na deptakach i w lodziarniach słodka, orzeźwiająca hybryda napoju i deseru może Ci zapewnić wielu klientów – szczególnie w upalne dni. Aby ją serwować, wystarczy zaopatrzyć się w profesjonalny (...)
Boom na lody kraftowe trwa, a ich fanów przybywa z roku na rok. Wraz z rozwojem popytu na tę wersję mrożonego deseru wzrasta też liczba lokali, które go serwują. Dlatego jeżeli chcesz skutecznie wyprzedzić konkurencję, musisz zaoferować klientom (...)
Lody włoskie, określane też mianem „soft”, są jednymi z najchętniej wybieranych przez klientów. Jeśli więc chcesz rozpocząć sprzedaż zmrożonego deseru, warto rozważyć właśnie tę jego wersję. Do produkcji tego przysmaku będzie Ci potrzebna dobra (...)
Nie da się ukryć, że najlepszym sezonem na sprzedaż lodów jest okres wiosenno-letni. Długie dni spędzane poza domem i wysokie temperatury sprzyjają poszukiwaniu ochłodzenia właśnie w formie tego deseru. Jeśli jednak prowadzisz całoroczną lodziarnię, a Twój (...)
Robienie lodów na pozór wydaje się bardzo proste. Mleko, śmietanka, cukier… przepis wygląda na łatwy. No właśnie. Wygląda. Jeśli jednak chcesz zamienić robienie lodów w biznes, musisz wiedzieć o tym rzemiośle znacznie więcej. Sposobem na poszerzenie (...)