Kompleksowe usługi serwisowe

Profesjonalny serwis sprzętu marek ISA, CATTABRIGA, HIBER, COF

Oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, błyskawiczną reakcję i organizację naprawy u klienta oraz stały dostęp do części zamiennych.

Kompleksowe usługi serwisowe

Prowadzisz lodziarnię, kawiarnię, cukiernię lub inny gastro biznes? Nie możesz sobie pozwolić na przestoje w pracy? Potrzebujesz rzetelnego i niezawodnego serwisu, który oferuje Ci MK KOMI.

Nasza oferta stanowi najlepsze rozwiązanie dla każdego, kto korzysta z zaawansowanych urządzeń gastronomicznych, takich jak maszyny do lodów, konserwatory, pasteryzatory, szokówki itp.

Zapewniamy:

  • bezpieczeństwo biznesu – poprzez stałe, profesjonalne wsparcie,
  • szybką reakcję na zgłoszenia – oszczędność czasu i pieniędzy,
  • czynności serwisowe realizowane u klienta – komfort i bezpieczeństwo,
  • szeroki dostęp do części zamiennych – również do starszych maszyn.
fachowiec
Godziny otwarcia

Pn-Pt
08:00-16:00

Serwis pogwarancyjny

Współpracując z MK KOMI, masz zapewnioną profesjonalną obsługę serwisową również po okresie obowiązywania gwarancji. Zapewniamy tak samo wysoki poziom usług i równie szybki czas reakcji na zgłoszenia. Jako oficjalny partner marek ISA, CATTABRIGA, HIBER, COF mamy dostęp do obszernego magazynu części, również do maszyn, które nie są już produkowane. Obsługa pogwarancyjna obejmuje:

  • naprawy sprzętu – na miejscu, u klienta,
  • czynności konserwacyjne, przeglądy,
  • sprzedaż części zamiennych (również do starszych modeli urządzeń),
  • pełne wsparcie w zakresie prawidłowej eksploatacji sprzętu.
Naprawa urządzenia

Obsługa serwisowa – jak to wygląda?

Wystarczy, że zgłosisz usterkę lub konieczność wykonania innej usługi serwisowej, a nasz zespół od razu podejmie odpowiednie działania. Zapewniamy:

  • dbałość o prawidłowe funkcjonowanie sprzętu,
  • pomoc w poprawnej eksploatacji i konserwacji,
  • błyskawiczną reakcję na zgłoszenia serwisowe (24 – 48 h),
  • serwis w całej Polsce (z dojazdem do klienta),
  • oryginalne części zamienne.
współpraca z serwisem
Serwis MK KOMI
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Co jeszcze warto wiedzieć o naszych usługach?
Czy urządzenia sprzedawane przez MK KOMI objęte są gwarancją?
Tak, każde urządzenie objęte jest 12-miesięczną gwarancją
Ile wynosi czas reakcji na zgłoszenie serwisowe?
Czas reakcji to od 24 do 48 godzin od momentu dokonania zgłoszenia.
Czy naprawiacie też starsze maszyny do lodów, sokowniki, pasteryzatory itd.?
Naprawiamy wszystkie urządzenia marek ISA, CATTABRIGA, HIBER, COF – również starsze modele, nawet te, których produkcja została już zakończona. Oferujemy również części zamienne do wszystkich urządzeń.
Gdzie realizowana jest usługa serwisowa?
Usługa serwisowa może być realizowana w dowolnym punkcie – najczęściej u klienta. Czas reakcji serwisu wynosi 24-48h od momentu dokonania zgłoszenia. Czas naprawy wynosi do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Stawki od 1 czerwca 2023 r. wynoszą: usługa 320 zł netto / 1 h / osobę, dojazd 3,20 zł netto / 1 km (liczone od siedziby firmy)